HARI-HARI (DULU & KINI)
:: Tentang Hari Ini Dan Sejarah ::

VIDEO MUFTI PERLIS HARAMKAN PARTI POLITIK

The Grand Mufti <grandfatheralmuftil ah@yahoo. com> wrote:

Mufti Perlis adalah Bapak Setan kata
Ulama Dr.Badrul Amin semasa ceramah umum
baru baru ini.

Mufti Perlis di sebut akan menerbitkan buku
yang akan mengharamkan parti politik dan mereka
yang Menentang Pemerintah serta menyatakan dosa
bagt mereka yang menentang kerajaan adalah
lebih besar dari dosa melihat Siti Nurhaliza
menyanyi.

Eh.. ini macam bunyi mufti nak cari pengaruh
supaya kerajaan beri keistimewaan tambahan
aje? Lagi lagi lah dah dekat pilihanraya ni.
Ini ‘trick’ lama lah Tuan Mufti, carilah ‘trick’
baru bolih lah kami percaya.

Ingat wahai Mufti Perlis, gaji, kerata dan rumah
yang Tuan Mufti perolihi itu adalah dari duit kami bukan
dari nenek moyang kamu punya. Pergi belajar ugama lebih
sikit lagi.

Apa Tuan Mufti tu ingat Koran tu di khas untuk di baca olih
Tuan Mufti saja ke? Semua orang pun bolih baca Koran tampa
kira pangkat, alim, ulama, jahil atau siapa saja yang mencari
keredaan Illahi. Bila masa pulak ada di tetapkan yang Koran
tu untuk Mufti sahaja? Kami baca kami pun faham juga, yang
kami namapak apa yang tersurat. Jagan nak guna kuasa atas
nama “Mufti” yang di anugerah Tuhan untuk kepentingan diri
nanti di laknati Allah. Ini dah macam penasihat ugama di
zaman pemerintah firaun bunyi nya aje?

“daniel@yahoo.com othman” <daniel655313@yahoo.com wrote:

Eloklah tau: Ini fahaman wahabi yg di Taja oleh Saudi.  Habis sumer haram kat Malaysia nie. Dah takder yg halal. 

Entahlah tak tau, saper lagi yg nak kita rujuk.

PAS dengan dakwah tak BERHIKMAH-nya.
MUFTI dengan Fatwa yg DIBAYAR
JAIS dengan projek SKODENGnya
JAKIM dengan pegawai yg TAK TAU BUAT KERJA dok makan GAJI BUTA
UMNO dengan projek RASUAHnya 

Renungkanlah, anda mampu mengubahnya.

Link VIDEO DR.BADRUL AMIN:

http://www.youtube. com/watch? v=qDyH9qtBp8Q

::Selamat hari alamsekitar sedunia:: 

Satu Respons to “VIDEO MUFTI PERLIS HARAMKAN PARTI POLITIK”

  1. http://pressposts.com/Video/VIDEO-MUFTI-PERLIS-HARAMKAN-PARTI-POLITIK/

    Submited post on PressPosts.com – “VIDEO MUFTI PERLIS HARAMKAN PARTI POLITIK”


Tinggalkan Jawapan

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: